poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Dbajmy o środowisko

Tym razem chciałabym Was zachęcić do wyrobienia w sobie nawyku oddawania makulatury do skupu. Myślę, że jestem dobrym przykładem na to, by o tym wspominać, ponieważ w mojej pracy mam do czynienia w ogromnymi ilościami papieru. Bardzo duża ich część, po pewnym czasie traci na wartości, tak więc ląduje w koszu. Zdecydowałam więc, by zamiast wyrzucać niepotrzebne dokumenty i wszelkiego rodzaju papiery do kosza, odkładać je do specjalnie na to przeznaczonego kartona i po uzbieraniu większej ilości oddawać je do skupu. Ogólnie na co dzień staram się dbać o środowisko, przynajmniej w miarę moich możliwości. Uważam, że np. segregowanie śmieci nie jest specjalnie pracochłonną czynnością i każdy jest w stanie temu sprostać. Gdyby każdy poświęcał nawet tylko odrobinę uwagi na tego typu czynności, to efekty i tak były by ogromne. Nie uważacie? Co prawda makulatura nie stanowi aż tak dużego problemu, jak np. plastik, który rozkłada się jeszcze dłużej, ale w przypadku działalności takiej jak moja i podobnych, są to naprawdę znaczące ilości. Oczywiście, że dużo prościej było by dla mnie wyrzucać wszystko do kosza, zamiast fatygować się co jakiś czas do punktu skupu, jednak nie jest to dla mnie żaden problem, a przynajmniej mam spokojniejsze sumienie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz