piątek, 22 sierpnia 2014

Moje nietypowe biuro

W tym wpisie, jak poprzednio obiecałam, opiszę Wam dokładniej moje biuro. Tak naprawdę, to nie jest to standardowy lokal, a kontener biurowy. Długo nie mogłam znaleźć ani zdecydować się w jakim miejscu najlepiej będzie otworzyć moje biuro rachunkowe, tak więc, za radą córki, postanowiłam wynająć taki właśnie kontener. Jest to o tyle dobre rozwiązanie, że tak naprawdę zawsze mogę zmienić lokalizację mojego biura. Jeżeli będę się przeprowadzać, albo postanowię przenieść się w miejsce, gdzie uznam, że zyskam większą liczbę klientów, to nie będzie problemu. Poza tym, wynajęcie takiego kontenera biurowego jest prostsze i szybsze niż wynajmowanie typowej nieruchomości. Ponadto, dzięki zabudowie modułowej bardzo łatwo jest je rozbudować, tak więc tak naprawdę w każdej chwili, bez większego problemu, mogę powiększyć swoje biuro. Jest to bardzo dobra opcja w przypadku, gdybym np. w przyszłości zechciała zatrudnić kogoś do pomocy. Oczywiście kiedy będę miała już na tyle dużo klientów, że sama nie będę dawała rady. Nie wykluczam takiej możliwości, wręcz przeciwnie, mam nadzieję, że wciąż będę się rozwijać. Wydaje mi się, że jest taki kontener, to całkiem fajne i z pewnością nowoczesne rozwiązanie. A firma od której go wynajmowałam zapewniałam mnie, że są one bardzo wytrzymałe, a zimą można je ogrzewać za pomocą pieców gazowych bądź instalacji elektrycznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz