Kiedy już otrzymałam mój wynajęty
kontener musiałam przewieźć tam wszystkie niezbędne do pracy
rzeczy. Postanowiłam na początek nie inwestować więcej pieniędzy,
nie wiedziałam przecież, czy w ogóle uda mi się pozyskać jakichś
klientów. Postanowiłam wykorzystać meble, które miałam w domu, a
które i tak nie były jakoś szczególnie przeze mnie
wykorzystywane. Poza tym, cóż takiego było mi potrzebne... tak
naprawdę na początek wystarczyło biurko, szafka i regał. Jednak w
jakiś sposób musiałam przetransportować te rzeczy z mojego domu
do biura, a niestety nie posiadam samochodu. Poprosiłabym zięcia,
ale akurat wyjechali na wakacje, a ja nie mogłam się doczekać,
żeby zobaczyć w końcu moje biuro gotowe do pracy. A przecież
czekało mnie jeszcze urządzanie wnętrza. Zaczęłam więc szukać
firmy zajmującej się organizacją przeprowadzek biurowych. Szczerze
mówiąc, nie było łatwo znaleźć taką firmę, ponieważ
większość do których dzwoniłam twierdziła, że jest to zbyt
mała usługa i że zajmują się wyłącznie przeprowadzkami
wielkich biurowców. W końcu jednak znalazłam taką małą firmę,
która zdecydowała się przenieść moje rzeczy. Nie sądziłam, że
już na samym początku będzie mnie czekało tyle trudności!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz