sobota, 23 sierpnia 2014

Czas się zadomowić

Kiedy już otrzymałam mój wynajęty kontener musiałam przewieźć tam wszystkie niezbędne do pracy rzeczy. Postanowiłam na początek nie inwestować więcej pieniędzy, nie wiedziałam przecież, czy w ogóle uda mi się pozyskać jakichś klientów. Postanowiłam wykorzystać meble, które miałam w domu, a które i tak nie były jakoś szczególnie przeze mnie wykorzystywane. Poza tym, cóż takiego było mi potrzebne... tak naprawdę na początek wystarczyło biurko, szafka i regał. Jednak w jakiś sposób musiałam przetransportować te rzeczy z mojego domu do biura, a niestety nie posiadam samochodu. Poprosiłabym zięcia, ale akurat wyjechali na wakacje, a ja nie mogłam się doczekać, żeby zobaczyć w końcu moje biuro gotowe do pracy. A przecież czekało mnie jeszcze urządzanie wnętrza. Zaczęłam więc szukać firmy zajmującej się organizacją przeprowadzek biurowych. Szczerze mówiąc, nie było łatwo znaleźć taką firmę, ponieważ większość do których dzwoniłam twierdziła, że jest to zbyt mała usługa i że zajmują się wyłącznie przeprowadzkami wielkich biurowców. W końcu jednak znalazłam taką małą firmę, która zdecydowała się przenieść moje rzeczy. Nie sądziłam, że już na samym początku będzie mnie czekało tyle trudności!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz