niedziela, 24 sierpnia 2014

Profesjonalizm przede wszystkim

Opowiem Wam dzisiaj o tym jak urządzałam swoje biuro. Co prawda, jak już pisałam, jest to kontener, jednak ma on dosyć sporą powierzchnię. Początkowo nie chciałam za dużo inwestować w jego wyposażenie, jednak kiedy zyskałam już kilku stałych klientów postanowiłam urządzić moje biuro tak, by wyglądało bardziej profesjonalnie. Sami powiedzcie, czy jedynie biurko i regał na wyposażeniu zachęcają do podjęcia współpracy? Myślę, że nie bardzo. Tak więc skoro miało być profesjonalnie, to postanowiłam wynająć firmę, która wykona projekt mojego biura. Wyszukałam w internecie firmę, której specjalizacją są projekty technologiczne, ale bardzo podobały mi się rozwiązania przez nią stosowane, postanowiłam więc zadzwonić i zapytać, czy podjęliby się realizacji mojego zlecenia. Miałam szczęście, ponieważ się zgodzili, jednak musiałam czekać aż dwa tygodnie, ponieważ akurat pracowali nad jakimś większym projektem. W każdym razie doczekałam się projektu mojego biura i jestem bardzo zadowolona. Teraz pracuję w miejscu budzącym zaufanie i zachęcającym do skorzystania z moich usług. Mam nadzieję, że wpłynie to na jeszcze większy wzrost liczby moich klientów. Co prawda nie mogę narzekać na ich brak, jednak chciałabym wkrótce zatrudnić kogoś do pomocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz