czwartek, 21 sierpnia 2014

Czas start

Witajcie, z racji tego, że niedawno rozwiodłam się z moim wieloletnim mężem, postanowiłam niejako zacząć swoje życie od nowa i wymyśliłam sobie nowe zajęcie. Zdecydowałam, że zostanę bizneswoman, a tego bloga założyłam, by opisywać moje poczynania.


W pierwszej kolejności zaczęłam szukać biura do wynajęcia, w którym mogłabym stworzyć moje miejsce pracy. Dawno temu ukończyłam studia na kierunku rachunkowość, później pracowałam przez kilka lat, po czym zaszłam w ciążę i właściwie już nigdy do pracy nie wróciłam. Tak więc miałam dość spore obawy odnośnie tego, czy uda mi się zdobyć klientów i ogólnie czy sobie poradzę. Jak już wspomniałam, pierwszym etapem na drodze mojej organizacji było wynajęcie odpowiedniego biura. Po długich poszukiwaniach udało mi się znaleźć odpowiednie, jednak dość nietypowe, ale o tym opowiem Wam w kolejnym wpisie. W każdym razie, kiedy znałam już miejsce poczułam, że to co sobie wymyśliłam w ciągu kilku ostatnich miesięcy zaczyna naprawdę się dziać. I trochę byłam przerażona, bo wciąż nie miałam pewności, czy osiągnę sukces, jednak przeważało podekscytowanie i radość, że w końcu zacznie dziać się coś dobrego i to tylko i wyłącznie dzięki mojej własnej pracy. Tak więc wszystko w moich rękach.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz